Ήλιος, άμμος και αλάτι είναι οι μεγάλοι καλοκαιρινοί εχθροί του αυτοκινήτου μας. Το συχνό πλύσιμο είναι αναγκαίο και μάλιστα όχι μόνο όπου βλέπει η πεθερά.

H έκθεσή του στον ήλιο σε συνδυασμό με τη βρωμιά και τους ρύπους έχει ως συνέπεια, το χρώμα να χάνει τη γυαλάδα του και να θαμπώνει, ενώ συγχρόνως η ύπαρξη αλατιού έχει καταστροφικές συνέπειες ειδικά για τις μεταλλικές επιφάνειες, αφού έχει εξαιρετικά έντονες διαβρωτικές ιδιότητες.
 
Για αυτό το λόγο καλό θα είναι να πλένουμε το αυτοκίνητό μας, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με το θαλασσινό νερό. Καλό είναι, μετά το γενικό πλύσιμο, με ένα ελαφρά βρεγμένο πανάκι να περάσουμε τα μικρά λαστιχένια μέρη, όπως τις περιοχές γύρω από τα παράθυρα, το προφίλ των ελαστικών αλλά και τους υαλοκαθαριστήρες. 
 
Φυσικά, το θαλασσινό νερό διαβρώνει και το κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και το μεταλλικό σύστημα εξάτμισης καυσαερίων από το «χταπόδι» μέχρι και το τελικό καζανάκι. Μην ξεχνάτε λοιπόν να πλένετε σε τακτά χρονικά διαστήματα τους θόλους των τροχών, τα μεταλλικά μέρη όπως τη «διαδρομή» της εξάτμισης από τον κινητήρα μέχρι πίσω, αλλά και γενικά την «λεγόμενη κοιλιά» του αυτοκινήτου. Έμφαση πρέπει να δίνεται και στα ελαστικά, καθώς και σε δισκόφρενα και ταμπούρα. 
 
Φυσικά πέρα από το εξωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχει και το εσωτερικό, το οποίο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ταλαιπωρείται από διάφορους παράγοντες όπως η σκόνη, η άμμος και φυσικά το αλάτι, τα οποία κατακάθονται σε κάθε τμήμα του αυτοκινήτου και εισέρχονται στις μικρές ενώσεις μεταξύ των πλαστικών μερών. Συνεπώς θα πρέπει να πραγματοποιούμε και καθάρισμα της καμπίνας, ώστε να απομακρύνονται όλα αυτά τα ξένα υλικά που προκαλούν φθορές. 
Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Plysimo-to-kalokairi_151509.asp?a=6

About The Author

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.