Σκόνη και άρωμα Ράλι Ακρόπολις στην 80ή Δ.Ε.Θ., χάρη στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου.

Στο πλαίσιο της επετειακής 80ής Δ.Ε.Θ. και έπειτα από πρόσκληση του Α.Ο.Θ. (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης) το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου συμμετέχει στις εκδηλώσεις για την γιορτή της Δ.Ε.Θ. ενώ παράλληλα διοργανώνεται και το 48ο Ράλι Δ.Ε.Θ.

Είναι η πρώτη φορά που το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου συμμετέχει στη μεγάλη έκθεση της Θεσσαλονίκης. Για αυτή την ιδιαίτερη περίσταση, το Μουσείο διάλεξε να παρουσιάσει στο κοινό δώδεκα αυτοκίνητα θρύλους του Ράλι Ακρόπολις, από εκείνα που ξυπνούν μνήμες διακρίσεων στον εθνικό μας αγώνα, από την εποχή που αυτός περνούσε και από την Θεσσαλονίκη.

Ο επισκέπτης της Δ.Ε.Θ. λοιπόν θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει αυτοκίνητα όπως η Jaguar XK120, νικήτρια του 1ου Ράλι Ακρόπολις το 1953 στα χέρια του Ν. Παπαμιχαήλ, αλλά και η Lancia Aurelia B20, νικήτρια του6ου Ράλι Ακρόπολις το 1958, με τον οδηγό της Formula 1 Luigi Villoresi πίσω από το τιμόνι.

Παρούσα είναι και η Chevrolet Bel-Air (γνωστή και ως «γουρούνα») δεύτερη γενικής κατάταξης το ’58 στα χέρια του πρωταθλητή Τζόνι Πεσματζόγλου, αλλά και μία Renault Alpine A110, δεύτερη νικήτρια τόσο το ’75 όσο το ’76, οδηγημένη από τον πρωταθλητή «ΣΙΡΟΚΟ» (Τάσο Λιβιεράτο) με συνοδηγό τον Μ. Ανδριόπουλο.

Τα αυτοκίνητα του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου στην Δ.Ε.Θ. είναι όλα αγωνιστικά ράλι και παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό. Πλαισιώνονται από το θρυλικό DKW 1000S του πρωταθλητή Γιώργου Ραπτόπουλου αλλά και πιο σύγχρονα αγωνιστικά από την Βόρειο Ελλάδα. Έτσι, η Δ.Ε.Θ. δημιούργησε για τα γενέθλιά της ένα μικρό Μουσείο Αγωνιστικού Αυτοκινήτου στον χώρο της, με έμφαση το Ράλι Ακρόπολις, τον μεγάλο εθνικό μας αγώνα.

Πηγή: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=428970&catid=43